
PIANISTA REPERTORISTA
Del 5 a l’11 de juliol del 2026
Professors:
Larisa Loginova
Matrícules:
Matrícula: 75€
Curs instruments: 260€
Curs Música de cambra: 200€
La inscripció finalitza el dia 3 de juliol de 2026
Cal portar faristol
Cal indicar a l’hora d’inscriure’s quina/es obra/es es voldran treballar
- El Curs inclou, les classes amb el professor d’instrument, més les classes amb el professor de repertori. La cambra va apart.
- S’acabarà amb un concert d’alumnes dins del marc del Festival Isaac Albéniz.
- Aquest any s’entregarà una beca a l’alumne que més hagi aprofitat el curs, diplomes acreditatius a tots els alumnes i un Premi per actuar el proper Festival.

Larisa Loginova (Pianista)
Larisa Loginova, graduada el 1980 del Conservatori Estatal de Moscou, ha desenvolupat la seva carrera musical en dues àrees: musicologia, especialitzada en oïda musical i piano.
Va treballar com a professora de teoria musical al Conservatori Estatal Tchaikovsky de Moscou (1988-2001), a l’Acadèmia de Música Ino Mirkovich (Croàcia, 2002-2006) i a la Universitat Strossmeier (Croàcia, 2006-2008). A les darreres dècades treballa a Barcelona, a l’Escola d’Arts Musicals i Dansa “Luthier”.
La seva carrera com a pianista està marcada per col·laboracions amb solistes del Teatre Bolshói (Moscou, Rússia) – com Igor Morosov i Yuri Netchaev; el violinista Yuri Korchinsky – guanyador del Concurs Internacional de Gènova, el famós flautista francès Pierre-Yves Artaud; la cantant nord-americana Nikky S. Taylor junts amb uns altres. Durant els darrers 10 anys, Larisa Loginova està el membre del «Guelar piano duo» amb el pianista Gennady Dzyubenko. El duet toca concerts a diversos països d’Europa i ha enregistrat dos CD: «Música romàntica russa» (RCD Europa) i «Reminiscències musicals del passat» (RCD Europa)
L’obra musicològica de Larisa Loginova va ser molt apreciada per l’Open Society Institute – 1995 i 1997, i per la beca William Fulbright -2002 i 2003. És autora de quatre llibres: «Tons musicals. Problemes de percepció” (Moscou, 1988), “Sobre l’activitat auditiva dels músics” (1998), “Què podem llegir en una partitura?” (Arpegi, Sant Cugat, 2016), «Solfeg modern: Teoria i pràctica» (Music Planet, Sant Petersburg, Moscou, Krasnodar, 2020); i sis manuals de solfeig i entrenament d’oïda musical, publicats a Rússia, Croàcia i Espanya. És autora de més de vuitanta articles sobre entrenament auditiu, llenguatge musical i interpretació musical.
COL·LABORADORS:
Apartaments Cal Noi (lloguer per dies)
Banys Sergi Gutiérrez
Camping Vall de Camprodon- bungalows
Can Prodon-Cafeteria, davant del Pont
Carnisseria Engràcia Roura
Carnisseria Pairó
Casanovas Germans Fàbrica Embotits
Clínica Dental Dr. Jesús Luengo
Confiteria-Pastisseria Pujol
Construccions Freixenet-Camprodon
C. Ventura Consultors
Electricitat Juncà
ESCLAT- Hipermercat
Hotel Camprodon
Hotel Edelweiss
Hotel St. Roc
Mobles Magret
Restaurant El Forn (Beget)
Restaurant El Pont 9
Bastiments Aventura
Electrodomèstics M. Collboni
Restaurant el Mític
Hotel Puig Francó
PREMIS I BEQUES:
Cooperativa F. Elèctric Camprodon
Família Amat Par
Família Cuatrecases i Portabella
Patronat Germans Vila Riera
Rai Castells – Cal Marquès Restaurant
AGRAÏMENTS:
A la Parròquia de Santa Maria per la cessió del Monestir i l’església del Carme
A l’Escola Doctor Robert per la cessió de les aules
Institut Germans Vila Riera








